ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 

(Διδακτικές Μονάδες: 2)

English web page

Η Στατιστική Εργασία αποτελεί εργασία σε ανάλυση δεδομένων η οποία γίνεται υπό την εποπτεία μέλους ΔΕΠ. Η εργασία αυτή διαφέρει από τις εργασίες που γίνονται στο πλαίσιο μαθημάτων, κατά το ότι είναι αφενός εκτενέστερη, αφετέρου αποτελεί εφαρμογή των εν γένει γνώσεων που ο φοιτητής έχει αποκομίσει από την μέχρι τότε εκπαίδευσή του (σε αντίθεση με τις εργασίες στο πλαίσιο μαθήματος οι οποίες αφορούν τις ειδικές γνώσεις που παρέχονται στο συγκεκριμένο μάθημα). Για την εκπόνηση της Στατιστικής Εργασίας, απαιτείται η συνεργασία του ενδιαφερομένου με μέλος ΔΕΠ που θα συμφωνήσει να επιβλέψει την εργασία και η σύμφωνη γνώμη του υπεύθυνου του Τμήματος για την Στατιστική Εργασία.

Ο φοιτητής δηλώνει ηλεκτρονικά το μάθημα "Στατιστική Εργασία" κατά την περίοδο δηλώσεων μαθημάτων. Κάθε φοιτητής, μπορεί να εκπονεί το πολύ μία Στατιστική Εργασία ανά εξάμηνο στο δεύτερο έτος σπουδών και το πολύ δύο Στατιστικές Εργασίες ανά εξάμηνο στα δύο τελευταία έτη σπουδών. Δεν επιτρέπεται σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο φοιτητής να έχει σε εκκρεμότητα περισσότερες από δύο Στατιστικές Εργασίες.

 

Οι Στατιστικές Εργασίες δεν μεταφέρονται σε επόμενα εξάμηνα και ο φοιτητής μπορεί να τις παίρνει μόνο όταν βρίσκεται στο εξάμηνο που αυτές προσφέρονται.

Η ολοκλήρωση μιας Στατιστικής Εργασίας αποφέρει 2 Διδακτικές Μονάδες. Υποχρεωτικά στο τέλος της Στατιστικής Εργασίας ο φοιτητής θα πρέπει να συγγράφει μια έκθεση που να περιγράφει το αντικείμενο της Εργασίας.

Η βαθμολογία κάθε Στατιστικής Εργασίας που γίνεται ατομικά, αποφασίζεται από τον υπεύθυνο εργασιών του Τμήματος μετά από εισήγηση του επιβλέψαντος μέλους ΔΕΠ. Αν πρόκειται για ομαδική εργασία, η Στατιστική Εργασία δεν βαθμολογείται.

Με την εμπειρία που αποκτά ένας φοιτητής συλλέγοντας, μελετώντας, αναλύοντας και παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα ενός συγκεκριμένου πρακτικού προβλήματος, όπου εμπλέκονται στατιστικά δεδομένα, θα μπορεί να έχει την ικανότητα να πράξει το ίδιο όταν βρεθεί στην αγορά εργασίας. Αυτό είναι ιδιαίτερης σημασίας για τους φοιτητές, καθώς το να μαθαίνουν την θεωρία ή το να λύνουν προβλήματα δεν επαρκεί ως εκπαίδευση ώστε να είναι ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.

 

  Οδηγίες για την εκπόνηση και συγγραφή εργασιών