Μελέτη των Επιδόσεων και των Αποκλίσεων στην Βαθμολογία των Μαθητών της Γ' Λυκείου για τα Σχολικά έτη 2000-2001 και 2001-2002 για την περιοχή του 5ου Γραφείου της Γ' Διεύθυνσης Αθήνας


 

 

        Βαμβακίδης Δημήτριος
        Επιβλέψας: Ι. Πανάρετος
 

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
        ΕΙΣΑΓΩΓΗ

        1.1 Πηγή και τρόπος συλλογής δεδομένων

        1.2 Περιγραφή των δεδομένων

        1.3 Μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν

        1.4 Δομή της εργασίας

        1.5 Σκοποί της έρευνας

 

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

        Γ' ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΘΗΝΑΣ - 5ο ΓΡΑΦΕΙΟ - ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2000-2001

        ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ

        2.1 Ποιοτικά χαρακτηριστικά των δεδομένων

            2.1.1 Σχολεία και ποσοστό συμμετοχής κάθε σχολείου στην έρευνα

            2.1.2 Αριθμός και ποσοστό αγοριών και κοριτσιών

            2.1.3 Κατανομή μαθητών ανά σχολείο και ανά κατεύθυνση

            2.1.4 Κατανομή μαθητών ανά φύλο και κατεύθυνση

        2.2 Ποσοτικά χαρακτηριστικά των δεδομένων

        2.3 Μαθήματα γενικής παιδείας για το σύνολο των μαθητών

            2.3.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.3.2 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.3.3 Ιστογράμματα κατανομής συχνοτήτων μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.3.4. Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.3.5. Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        2.4 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων γενικής παιδείας για το σύνολο των μαθητών

            2.4.1 Νεοελληνική γλώσσα

            2.4.2 Ιστορία

            2.4.3 Φυσική

            2.4.4 Βιολογία

            2.4.5 Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής

        2.5 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά φύλο

            2.5.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            2.5.2 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            2.5.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.5.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών

            2.5.5 Εκατοστιαία σημεία γραπτών

            2.5.6 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        2.6 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων γενικής παιδείας ανά φύλο

            2.6.1 Νεοελληνική γλώσσα

            2.6.2 Ιστορία

            2.6.3 Φυσική

            2.6.4 Βιολογία

            2.6.5 Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής

        2.7 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά κατεύθυνση

            2.7.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            2.7.2 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            2.7.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.7.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών

            2.7.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών

            2.7.6 Εκατοστιαία σημεία γραπτών

            2.7.7 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. γραπτών

        2.8 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων γενικής παιδείας ανά κατεύθυνση

            2.8.1 Νεοελληνική γλώσσα

            2.8.2 Ιστορία

            2.8.3 Φυσική

            2.8.4 Βιολογία

            2.8.5 Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής

        2.9 Θεωρητική κατεύθυνση

        2.10 Σύνολο μαθητών θεωρητικής κατεύθυνσης

            2.10.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.10.2 Ιστογράμματα κατανομής συχνοτήτων μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.10.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.10.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.10.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        2.11 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών στο σύνολο των μαθητών της θεωρητικής κατεύθυνσης

            2.11.1 Αρχαία ελληνικά

            2.11.2 Λατινικά

            2.11.3 Νεοελληνική λογοτεχνία

            2.11.4 Ιστορία

        2.12 Θεωρητική κατεύθυνση ανά φύλο

            2.12.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            2.12.2 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            2.12.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.12.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.12.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        2.13 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών θεωρητικής κατεύθυνσης ανά φύλο

            2.13.1 Αρχαία ελληνικά

            2.13.2 Λατινικά

            2.13.3 Νεοελληνική λογοτεχνία

            2.13.4 Ιστορία

        2.14 Θετική κατεύθυνση

        2.15 Σύνολο μαθητών θετικής κατεύθυνσης

            2.15.1Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.15.2 Ιστογράμματα κατανομής συχνοτήτων μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.15.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.15.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.15.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        2.16 Αποκλίσεις μεταξύ μ.ο. προφορικών και γραπτών θετικής κατεύθυνσης στο σύνολο των μαθητών

            2.16.1 Βιολογία

            2.16.2 Μαθηματικά

            2.16.3 Φυσική 

            2.16.4 Χημεία

        2.17 Θετική κατεύθυνση ανά φύλο

            2.17.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            2.17.2 Μέτρα κεντρική τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            2.17.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.17.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.17.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        2.18 Αποκλίσεις μεταξύ μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης ανά φύλο

            2.18.1 Βιολογία

            2.18.2 Μαθηματικά

            2.18.3 Φυσική

            2.18.4 Χημεία

        2.19 Τεχνολογική κατεύθυνση - Τομέας πληροφορικής

        2.20 Σύνολο μαθητών τεχνολογικής κατεύθυνσης

            2.20.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.20.2 Ιστογράμματα κατανομής συχνοτήτων μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.20.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.20.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.20.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        2.21 Αποκλίσεις μεταξύ μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων τεχνολογικής κατεύθυνσης στο σύνολο των μαθητών

            2.21.1 Μαθηματικά

            2.21.2 Φυσική

            2.21.3 Αρχές οργάνωσης

            2.21.4 Ανάπτυξη εφαρμογών

        2.22 Τεχνολογική ανά φύλο

            2.22.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            2.22.2 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            2.22.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.22.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            2.22.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        2.23 Αποκλίσεις μεταξύ μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων τεχνολογικής κατεύθυνσης ανά φύλο

            2.23.1 Μαθηματικά

            2.23.2 Φυσική

            2.23.3 Αρχές οργάνωσης

            2.23.4 Ανάπτυξη εφαρμογών

        ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2000-2001

        2.24 Ως προς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των δεδομένων

        2.25 Ως προς τα ποσοτικά χαρακτηριστικά των δεδομένων

            2.25.1 Μαθήματα γενικής παιδείας στο σύνολο των μαθητών

            2.25.2 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά φύλο

            2.25.3 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά κατεύθυνση

            2.25.4 Θεωρητική κατεύθυνση - Για το σύνολο των μαθητών

            2.25.5 Θεωρητική κατεύθυνση - Ανά φύλο

            2.25.6 Θετική κατεύθυνση - Για το σύνολο των μαθητών

            2.25.7 Θετική κατεύθυνση - Ανά φύλο

            2.25.8 Τεχνολογική κατεύθυνση - Για το σύνολο των μαθητών

            2.25.9 Τεχνολογική κατεύθυνση - Ανά φύλο

         

  

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

        Γ' ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΘΗΝΑΣ - 5ο ΓΡΑΦΕΙΟ - ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2001-2002

        ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ

          3.1 Ποιοτικά χαρακτηριστικά των δεδομένων

            3.1.1 Σχολεία και ποσοστό συμμετοχής κάθε σχολείου στην έρευνα

            3.1.2 Αριθμός και ποσοστό αγοριών και κοριτσιών

            3.1.3 Κατανομή μαθητών ανά σχολείο και ανά κατεύθυνση

            3.1.4 Κατανομή μαθητών ανά φύλο και κατεύθυνση

        3.2 Ποσοτικά χαρακτηριστικά των δεδομένων

        3.3 Μαθήματα γενικής παιδείας για το σύνολο των μαθητών

            3.3.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.3.2 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.3.3 Ιστογράμματα κατανομής συχνοτήτων μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.3.4. Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.3.5. Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        3.4 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων γενικής παιδείας για το σύνολο των μαθητών

            3.4.1 Νεοελληνική γλώσσα

            3.4.2 Ιστορία

            3.4.3 Φυσική

            3.4.4 Βιολογία

            3.4.5 Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής

        3.5 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά φύλο

            3.5.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            3.5.2 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            3.5.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.5.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών

            3.5.5 Εκατοστιαία σημεία γραπτών

            3.5.6 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        3.6 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων γενικής παιδείας ανά φύλο

            3.6.1 Νεοελληνική γλώσσα

            3.6.2 Ιστορία

            3.6.3 Φυσική

            3.6.4 Βιολογία

            3.6.5 Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής

        3.7 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά κατεύθυνση

            3.7.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            3.7.2 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            3.7.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.7.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών

            3.7.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών

            3.7.6 Εκατοστιαία σημεία γραπτών

            3.7.7 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. γραπτών

        3.8 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων γενικής παιδείας ανά κατεύθυνση

            3.8.1 Νεοελληνική γλώσσα

            3.8.2 Ιστορία

            3.8.3 Φυσική

            3.8.4 Βιολογία

            3.8.5 Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής

        3.9 Θεωρητική κατεύθυνση

        3.10 Σύνολο μαθητών θεωρητικής κατεύθυνσης

           3.10.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.10.2 Ιστογράμματα κατανομής συχνοτήτων μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.10.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.10.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.10.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        3.11 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών στο σύνολο των μαθητών της θεωρητικής κατεύθυνσης

           3.11.1 Αρχαία ελληνικά

            3.11.2 Λατινικά

            3.11.3 Νεοελληνική λογοτεχνία

            3.11.4 Ιστορία

        3.12 Θεωρητική κατεύθυνση ανά φύλο

            3.12.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            3.12.2 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            3.12.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.12.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.12.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        3.13 Αποκλίσεις μ.ο. προφορικών και γραπτών θεωρητικής κατεύθυνσης ανά φύλο

            3.13.1 Αρχαία ελληνικά

            3.13.2 Λατινικά

            3.13.3 Νεοελληνική λογοτεχνία

            3.13.4 Ιστορία

        3.14 Θετική κατεύθυνση

        3.15 Σύνολο μαθητών θετικής κατεύθυνσης

            3.15.1Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.15.2 Ιστογράμματα κατανομής συχνοτήτων μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.15.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.15.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.15.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        3.16 Αποκλίσεις μεταξύ μ.ο. προφορικών και γραπτών θετικής κατεύθυνσης στο σύνολο των μαθητών

            3.16.1 Βιολογία

            3.16.2 Μαθηματικά

            3.16.3 Φυσική 

            3.16.4 Χημεία

        3.17 Θετική κατεύθυνση ανά φύλο

            3.17.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            3.17.2 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            3.17.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.17.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.17.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        3.18 Αποκλίσεις μεταξύ μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης ανά φύλο

            3.18.1 Βιολογία

            3.18.2 Μαθηματικά

            3.18.3 Φυσική

            3.18.4 Χημεία

        3.19 Τεχνολογική κατεύθυνση - Τομέας πληροφορικής

        3.20 Σύνολο μαθητών τεχνολογικής κατεύθυνσης

            3.20.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.20.2 Ιστογράμματα κατανομής συχνοτήτων μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.20.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.20.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.20.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        3.21 Αποκλίσεις μεταξύ μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων τεχνολογικής κατεύθυνσης στο σύνολο των μαθητών

            3.21.1 Μαθηματικά

            3.21.2 Φυσική

            3.21.3 Αρχές οργάνωσης

            3.21.4 Ανάπτυξη εφαρμογών

        3.22 Τεχνολογική ανά φύλο

            3.22.1 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας μ.ο. προφορικών

            3.22.2 Μέτρα κεντρικής τάσης, μεταβλητότητας και ασυμμετρίας γραπτών

            3.22.3 Συντελεστής μεταβλητότητας μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.22.4 Εκατοστιαία σημεία μ.ο. προφορικών και γραπτών

            3.22.5 Ενδοτεταρτημοριακό εύρος μ.ο. προφορικών και γραπτών

        3.23 Αποκλίσεις μεταξύ μ.ο. προφορικών και γραπτών μαθημάτων τεχνολογικής κατεύθυνσης ανά φύλο

            3.23.1 Μαθηματικά

            3.23.2 Φυσική

            3.23.3 Αρχές οργάνωσης

            3.23.4 Ανάπτυξη εφαρμογών

        ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2001-2002

        3.24 Ως προς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των δεδομένων

        3.25 Ως προς τα ποσοτικά χαρακτηριστικά των δεδομένων

            3.25.1 Μαθήματα γενικής παιδείας στο σύνολο των μαθητών

            3.25.2 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά φύλο

            3.25.3 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά κατεύθυνση

            3.25.4 Θεωρητική κατεύθυνση - Για το σύνολο των μαθητών

            3.25.5 Θεωρητική κατεύθυνση - Ανά φύλο

            3.25.6 Θετική κατεύθυνση - Για το σύνολο των μαθητών

            3.25.7 Θετική κατεύθυνση - Ανά φύλο

            3.25.8 Τεχνολογική κατεύθυνση - Για το σύνολο των μαθητών

            3.25.9 Τεχνολογική κατεύθυνση - Ανά φύλο

         

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

        ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ 2000-2001 ΚΑΙ 2001-2002

        4.1 Μαθήματα γενικής παιδείας για το σύνολο των μαθητών

            4.1.1 Σχολικό έτος 2000-2001

            4.1.2 Σχολικό έτος 2001-2002

        4.2 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά φύλο

            4.2.1 Σχολικό έτος 2000-2001

            4.2.2 Σχολικό έτος 2001-2002

        4.3 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά κατεύθυνση

            4.3.1 Σχολικό έτος 2000-2001

            4.3.2 Σχολικό έτος 2001-2002

        4.4 Μαθήματα θεωρητικής κατεύθυνσης για το σύνολο των μαθητών

            4.4.1 Σχολικό έτος 2000-2001

            4.4.2 Σχολικό έτος 2001-2002

        4.5 Μαθήματα θεωρητικής κατεύθυνσης ανά φύλο

            4.5.1 Σχολικό έτος 2000-2001

            4.5.2 Σχολικό έτος 2001-2002

        4.6 Μαθήματα θετικής κατεύθυνσης για το σύνολο των μαθητών

            4.6.1 Σχολικό έτος 2000-2001

            4.6.2 Σχολικό έτος 2001-2002

        4.7 Μαθήματα θετικής κατεύθυνσης ανά φύλο

            4.7.1 Σχολικό έτος 2000-2001

            4.7.2 Σχολικό έτος 2001-2002

        4.8 Μαθήματα τεχνολογικής κατεύθυνσης για το σύνολο των μαθητών

            4.8.1 Σχολικό έτος 2000-2001

            4.8.2 Σχολικό έτος 2001-2002

        4.9 Μαθήματα τεχνολογικής κατεύθυνσης ανά φύλο

            4.9.1 Σχολικό έτος 2000-2001

            4.9.2 Σχολικό έτος 2001-2002

          

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

        ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

        5.1 Γενικές παρατηρήσεις

        5.2 Μαθήματα γενικής παιδείας για το σύνολο των μαθητών

        5.3 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά φύλο

        5.4 Μαθήματα γενικής παιδείας ανά κατεύθυνση

        5.5 Θεωρητική κατεύθυνση για το σύνολο των μαθητών

        5.6 Θεωρητική κατεύθυνση ανά φύλο

        5.7 Θετική κατεύθυνση για το σύνολο των μαθητών

        5.8 Θετική κατεύθυνση ανά φύλο

        5.9 Τεχνολογική κατεύθυνση για το σύνολο των μαθητών

        5.10 Τεχνολογική κατεύθυνση ανά φύλο

         

        ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ