Συμβολή στη Μελέτη της Απόδοσης των Τελειόφοιτων Μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης - Ανάλυση Χαρακτηριστικών Δεξιοτήτων τους με τη Χρήση Στατιστικών Μεθόδων

 

 

 

        Μπούρας Αντώνιος
        Επιβλέψας: Ι. Πανάρετος
 

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
        ΕΙΣΑΓΩΓΗ

 

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

        Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ

        2.1 Η Έννοια της Εκπαίδευσης

        2.2 Οι Σκοποί της Εκπαίδευσης

        2.3 Διαχρονικοί Σκοποί της Εκπαίδευσης

        2.4 Παράγοντες που Επιδρούν στη Διαμόρφωση των σκοπών της Εκπαίδευσης

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

        Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

        3.1 Η Έννοια του Δημοτικού Σχολείου

        3.2 Ο Σκοπός της Δημοτικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα

        3.3 Ο Ρόλος και οι Υποχρεώσεις του Δασκάλου στο Σημερινό Σχολείο

        3.4 Η Επιτυχία στο Δημοτικό Σχολείο

        3.5 Οι Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές στο Δημοτικό Σχολείο

        3.6 Το Δημοτικό Σχολείο Απέναντι στα Προβλήματα Ένταξης Αλλοδαπών Μαθητών στην Ελληνική Σχολική

              Πραγματικότητα 

        3.7 Το Ολοήμερο Δημοτικό

        3.8 Ενδοατομικές Διαφορές στη Σχολική Επίδοση

        3.9 Η Αξιολόγηση της Σχολικής Εργασίας

        3.10 Το Αποτελεσματικό Σχολείο

        3.11 Η Ποιότητα στην Εκπαίδευση

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

        ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ

        4.1 Εισαγωγή

        4.2 Η Κοινωνική Ανισότητα στην Εκπαίδευση

        4.3 Κοινωνική Τάξη και Γλωσσική Ανάπτυξη

        4.4 Οι Εκπαιδευτικές Ανισότητες και το Ελληνικό Σχολείο

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

        ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

        5.1 Εισαγωγή

        5.2 Μεταβλητές

        5.3 Ανάλυση Δεδομένων

        5.4 Συσχέτιση Μεταβλητών

            5.4.1 Έλεγχος Ανεξαρτησίας χ2  

            5.4.2 Διερεύνηση του Φύλου ως Διαφοροποιητικού Παράγοντα Επίδοσης

            5.4.3 Διερεύνηση του Αριθμού Αδερφών ως Διαφοροποιητικού Παράγοντα Επίδοσης

            5.4.4 Διερεύνηση της Σειράς Γέννησης ως Διαφοροποιητικού Παράγοντα Επίδοσης

            5.4.5 Διερεύνηση του Είδους του Σχολείου ως Διαφοροποιητικού Παράγοντα Επίδοσης

            5.4.6 Διερεύνηση της Οικογενειακής Κατάστασης ως Παράγοντα που Διαφοροποιεί την Επίδοση

            5.4.7 Διερεύνηση του Επιπέδου Μόρφωσης των Γονέων ως Παράγοντα που Διαφοροποιεί την Επίδοση

            5.4.8 Διερεύνηση του Επαγγέλματος των Γονέων ως Παράγοντα που Διαφοροποιεί την Επίδοση

        5.5 Έλεγχος και Σύγκριση της Επίδοσης των Μαθητών

            5.5.1 Έλεγχος για το Βαθμό του Απολυτηρίου

            5.5.2 Έλεγχος για το Βαθμό στα Μαθηματικά

            5.5.3 Έλεγχος για το Βαθμό στην Ελληνική Γλώσσα

            5.5.4 Σύγκριση των Βαθμολογιών στα Μαθηματικά και τα Ελληνικά

            5.5.5 Αρχαιότητα Εκπαιδευτικών και Αξιολόγηση

        5.6 Τα Χαρακτηριστικά των Αλλοδαπών Μαθητών

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6

        ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΗΣΗΣ

        6.1 Εισαγωγή

        6.2 Δημιουργία Μοντέλων

            6.2.1 Δημιουργία Μοντέλου για το Σύνολο των Μαθητών

            6.2.2 Δημιουργία Μοντέλου Διαφοροποιημένου ως προς το Φύλο

        6.3 Γραμμικό Μοντέλο με Εικονικές Μεταβλητές

            6.3.1 Δημιουργία Μοντέλου για το Σύνολο των Μαθητών  

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7

        ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

         

        ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

 

        ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ