ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΥΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ


 

 

        Μαρούγκα Καλομοίρα
        Επιβλέψας: Ι. Πανάρετος

 


 

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
        ΕΙΣΑΓΩΓΗ

 

 

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

        ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

        Εισαγωγή

        2.1 Περιγραφή του συστήματος των Γενικών Εξετάσεων

        2.2 Δέσμες και μαθήματα

        2.3 Μηχανογραφικά δελτία προτιμήσεων

            2.3.1 Είδη μηχανογραφικών δελτίων προτιμήσεων

        2.4 Κατοχύρωση βαθμολογίας αποφοίτων και επανεξέταση μαθημάτων

        2.5 Υπολογισμός μορίων υποψηφίου

        2.6 Συλλογή και επεξεργασία στοιχείων

        2.7 Διαδικασία επιλογής υποψηφίων

  

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

        ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

        ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

        Εισαγωγή

        3.1 Δημογραφικά στοιχεία αποφοίτων 1993

        3.2 Χαρακτηριστικά φοίτησης αποφοίτων 1993

        3.3 Ανακεφαλαίωση 

 

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

        ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΑ ΔΕΣΜΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑ

        Εισαγωγή

        4.1 Ανάλυση των βαθμολογιών των μαθημάτων 1ης Δέσμης

        4.2 Ανάλυση των βαθμολογιών των μαθημάτων 2ης Δέσμης

        4.3 Ανάλυση των βαθμολογιών των μαθημάτων 3ης Δέσμης

        4.4 Ανάλυση των βαθμολογιών των μαθημάτων 4ης Δέσμης

        4.5 Συμπεράσματα

  

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

        ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ

        Εισαγωγή

        5.1 Διατύπωση υποδείγματος

        5.2 Εκτίμηση υποδείγματος και ερμηνεία

        5.3 Διαγνωστικοί έλεγχοι υποδείγματος

            5.3.1 Έλεγχος σταθερής διακύμανσης

            5.3.2 Έλεγχος ύπαρξης αυτοσυσχέτισης

            5.3.3 Έλεγχος πολυσυγγραμικότητας

            5.3.4 Έλεγχος κανονικότητας των καταλοίπων

            5.3.5 Συμπεράσματα από τους διαγνωστικούς ελέγχους

        5.4 Μη παραμετρικός έλεγχος διαφοράς βαθμολογίας παλαιών και νέων υποψηφίων

        5.5 Συμπεράσματα

 

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6

        ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ -

        ΟΙ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ

        Εισαγωγή

        6.1 Χρήση της παραγοντικής ανάλυσης

        6.2 Το υπόδειγμα της παραγοντικής ανάλυσης

        6.3 Μέθοδος κύριων συνιστωσών

        6.4 Κριτήρια επιλογής κύριων συνιστωσών

        6.5 Έλεγχοι καταλληλότητας εφαρμογής της παραγοντικής ανάλυσης

        6.6 Στάδια ανάλυσης σε κύριες συνιστώσες

        6.7 Παραγοντική ανάλυση βαθμολογιών των υποψηφίων ανά δέσμη

        6.8 Ανάλυση σε κύριες συνιστώσες

        6.9 Συμπεράσματα

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7

        ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ (CLUSTER ANALYSIS) ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

        Εισαγωγή

        7.1 Η μέθοδος της ανάλυσης σε ομάδες

            7.1.1 Γενική περιγραφή

            7.1.2 Δεδομένα και υπολογισμός των αποστάσεων μεταξύ των σχολών

        7.2 Ανάλυση σε ομάδες των προτιμήσεων των υποψηφίων 1ης Δέσμης

        7.3 Ανάλυση σε ομάδες των προτιμήσεων των υποψηφίων 2ης Δέσμης

        7.4 Ανάλυση σε ομάδες των προτιμήσεων των υποψηφίων 3ης Δέσμης

        7.5 Ανάλυση σε ομάδες των προτιμήσεων των υποψηφίων 4ης Δέσμης

        7.6 Συμπεράσματα

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8

        ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

         

        ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ

        Παράρτημα 1: Ειδικά μαθήματα 1ης Δέσμης

        Παράρτημα 2: Ειδικά μαθήματα 2ης Δέσμης

        Παράρτημα 3: Ειδικά μαθήματα 3ης Δέσμης

        Παράρτημα 4: Ειδικά μαθήματα 4ης Δέσμης

        Παράρτημα 5: Προγράμματα δημιουργίας πινάκων δεδομένων προτιμήσεων

                             1. Πρόγραμμα δημιουργίας πινάκων προτιμήσεων

                             2. Πρόγραμμα γεμίσματος πινάκων προτιμήσεων

        Παράρτημα 6: Πρόγραμμα υπολογισμού αποστάσεων μεταξύ τμημάτων

        Παράρτημα 7: Προγράμματα εκτέλεσης ανάλυσης σε ομάδες στο SPSS

        ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ