Συγκριτική Ανάλυση Γραπτών Βαθμολογιών Γ' Λυκείου Ετών 2001 & 2002 Νομού Κορινθίας και Εισαγωγή Υποψηφίων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση


 

 

        Δασκαλόπουλος Ιωάννης
        Επιβλέψας: Ι. Πανάρετος
   

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
        ΕΙΣΑΓΩΓΗ

        1.1 Γενικά

        1.2 Ταυτότητα του πληθυσμού

        1.3 Ορισμός των μεταβλητών

        1.4 Καταμέτρηση ετήσιων πληθυσμών

     

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

        ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ

        2.1 Ανάλυση ετήσιων πληθυσμών ανά φύλο

        2.2 Ανάλυση ετήσιων πληθυσμών ανά κατεύθυνση

        2.3 Ανάλυση ετήσιων πληθυσμών ανά Λύκειο

        2.4 Ανάλυση ετήσιων πληθυσμών ανά ομάδα Λυκείων

        2.5 Ανάλυση φύλων ανά κατεύθυνση

        2.6 Ανάλυση κατευθύνσεων ανά φύλο

        2.7 Ανάλυση Λυκείων ανά κατεύθυνση

  

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

        ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΣΩΝ ΤΙΜΩΝ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ

        3.1 Μέση γραπτή επίδοση ετήσιων πληθυσμών

        3.2 Μέση γραπτή επίδοση ανά φύλο

        3.3 Μέση γραπτή επίδοση ανά κατεύθυνση

        3.4 Μέση γραπτή επίδοση ανά Λύκειο 

        3.5 Μέση γραπτή επίδοση ανά ομάδα Λυκείων

        3.6 Μέση γραπτή επίδοση μαθημάτων ανά κατεύθυνση

        3.7 Μέση γραπτή επίδοση κοινών μαθημάτων ανά κατεύθυνση

        3.8 Σύγκριση κατευθύνσεων ανά Λύκειο

        3.9 Σύγκριση κατευθύνσεων ανά ομάδα Λυκείων

 

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

        ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ

        4.1 Κατανομή γραπτού μέσου όρου ετήσιων πληθυσμών

        4.2 Κατανομή γραπτού μέσου όρου φύλων

        4.3 Κατανομή γραπτού μέσου όρου κατευθύνσεων

        4.4 Κατανομή γραπτού μέσου όρου Λυκείων

        4.5 Κατανομή γραπτού μέσου όρου ομάδων Λυκείων

        4.6 Κατανομές γραπτής επίδοσης μαθημάτων

        4.7 Ομαδοποίηση βαθμολογιών

            4.7.1 Ομαδοποίηση γραπτού μέσου όρου ετήσιων πληθυσμών

            4.7.2 Ομαδοποίηση γραπτού μέσου όρου ανά κατεύθυνση

        4.8 Συσχετίσεις μαθημάτων

          

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

        ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

        5.1 Γενικά

        5.2 Ανάλυση εισαγωγής ετήσιων πληθυσμών

        5.3 Ανάλυση εισαγωγής ανά φύλο

        5.4 Ανάλυση εισαγωγής ανά κατεύθυνση

        5.5 Ανάλυση εισαγωγής ανά Λύκειο

        5.6 Ανάλυση εισαγωγής ανά ομάδα Λυκείων

        5.7 Μέση γραπτή επίδοση ανά κατηγορία εισαγωγής

         

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6

        ΚΟΙΝΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

        6.1 Ανάλυση πληθυσμού κοινών υποψηφίων

        6.2 Ανάλυση κοινών υποψηφίων ανά φύλο

        6.3 Ανάλυση κοινών υποψηφίων ανά κατεύθυνση

         

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7

        ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΥΚΕΙΩΝ 

        7.1 Ο δείκτης Δ1

        7.2 Ο δείκτης Δ2

        7.3 Σύγκριση των δεικτών Δ1 και Δ2

       

        ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8

        ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

        8.1 Επιλογή του μαθήματος ανά έτος

        8.2 Επιλογή του μαθήματος ανά φύλο

        8.3 Επιλογή του μαθήματος ανά κατεύθυνση

        8.4 Σύγκριση μέσης γραπτής επίδοσης ανά έτος

        8.5 Σύγκριση μέσης γραπτής επίδοσης ανά φύλο

        8.6 Σύγκριση μέσης γραπτής επίδοσης ανά κατεύθυνση

        8.7 Κατανομές βαθμολογιών

        8.8 Ομαδοποίηση γραπτών βαθμολογιών

           8.8.1 Ομαδοποίηση γραπτών  βαθμολογιών ετήσιων πληθυσμών

            8.8.2 Ομαδοποίηση γραπτών βαθμολογιών ανά κατεύθυνση

        8.9 Μέση γραπτή επίδοση ανά κατηγορία εισαγωγής