ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αίβαζίδη Μαρίνα
Επιβλέψας:
Ι. Πανάρετος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
1.1 Περιβαλλοντική εκπαίδευση
1.2 Ιστορία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
1.3 Η Περιβαλλοντική εκπαίδευση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
3.1 Μεθοδολογία έρευνας & Δειγματοληπτική Τεχνική
3.2 Σύνταξη του ερωτηματολογίου
3.3 Αρχιτεκτονική του ερωτηματολογίου
3.3.1 Περιβαλλοντική εκπαίδευση και προσωπικά στοιχεία
3.3.2 Ερωτήσεις γνώσεων
3.3.3 Ερωτήσεις στάσεων/απόψεων
3.4 Στατιστική επεξεργασία
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
4.1 Δημογραφικά Στοιχεία
4.1.1 Ειδικότητα-Ηλικία
4.1.2 Φύλο
4.1.3 Οικογενειακή κατάσταση
4.1.4 Έτη σπουδών
4.1.5 Μεταπτυχιακές σπουδές
4.1.6 Τόπος καταγωγής
4.1.7 Περιοχή σχολείων
4.1.8 Έτη προϋπηρεσίας
4.1.9 Θέση στο Δημόσιο τομέα
4.2 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
4.2.1 Συμμετοχή σε μη κυβερνητική οργάνωση
4.2.2 Πηγές ενημέρωσης σε περιβαλλοντικά ζητήματα
4.2.3 Συμμετοχή σε προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
4.2.4 Θέση της Π.Ε. στο αναλυτικό πρόγραμμα
4.2.5 Τάξη εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε.
4.2.6 Λόγοι εφαρμογής προγραμμάτων Π.Ε. στην τάξη
4.2.7 Αντικείμενο προγραμμάτων Π.Ε. στην τάξη
4.2.8 Ρόλος των εκπαιδευτικών στην Οικολογική ευαισθητοποίηση
4.2.9 Οικολογικές πράξεις στην επαγγελματική και προσωπική τους ζωή
4.2.10 Περιβαλλοντικές οργανώσεις - Άγνωστοι όροι - Μη οικολογικές πράξεις
4.3 Αποτελέσματα γνώσεων
4.3.1 Ερωτήσεις γνώσεων
4.3.2 Σύγκριση των γνώσεων μεταξύ των φύλων
4.3.3 Σύγκριση των γνώσεων μεταξύ των ηλικιών
4.3.4 Σύγκριση των γνώσεων μεταξύ των διαφορετικών ειδικοτήτων
4.3.5 Σύγκριση των γνώσεων με τα έτη σπουδών
4.4 Αποτελέσματα στάσεων
4.4.1 Ερωτήσεις στάσεων
4.4.2 Σύγκριση των στάσεων μεταξύ των φύλων
4.4.3 Σύγκριση των στάσεων μεταξύ των ηλικιών
4.4.4 Σύγκριση των στάσεων μεταξύ των Δασκάλων και Νηπιαγωγών
4.4.5 Σύγκριση των στάσεων με τα έτη σπουδών
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
5.1 Συζήτηση
5.2 Προτάσεις
Ερωτηματολόγιο